Επίπεδο υπερκαταχώρησης

Το επίπεδο αυτό ορίζει αν η καταχώρηση ισάξιων/ισομερών αξιολογήσεων σε μια τάξη θα είναι ισορροπημένη ή όχι. Ο όρος 'ισορροπημενη' σχετίζεται με πόσες φορές η αξιολόγηση μιας εργασίας από τον διδασκόμενο μπορεί να καταχωρηθεί. Όταν το επίπεδο υπερκαταχώρησης είναι ΜΗΔΕΝ, τότε όλες οι αξιολογήσεις μπορούν να κατατεθούν τον ίδιο αριθμό φορών, άρα η καταχώρηση είναι ισορροπημένη. Όταν το επίπεδο υπερκαταχώρησης είναι ΕΝΑ, τότε ορισμένες αξιολογήσεις μπορούν να κατατεθούν μια φορά περισσότερο από άλλες (και κατά συνέπεια ορισμένες άλλες θα καταχωρηθούν μια φορά λιγότερο), άρα η καταχώρηση δε θα είναι ισορροπημένη. Ομοίως, αν το επίπεδο υπερκαταχώρησης είναι ΔΥΟ, τότε έχουμε ακόμη μεγαλύτερη ανισορροπία.

Θεωρητικά, η καταχώρηση ισάξιων/ισομερών αξιολογήσεων πρέπει να είναι ισορροπημένη. Το μειονέκτημα όμως είναι ότι ορισμένοι διδασκόμενοι ίσως έχουν δουλειά που μπορεί να αξιολογηθεί μόνο ΜΕΤΑ την τελική κατάθεση της εργασίας του τελευταίου διδασκόμενου. Τέτοια θέματα λύνονται με το επίπεδο υπερκαταχώρησης να είναι στο ΕΝΑ ή στο ΔΥΟ.

Έτσι, σε πρακτική εργασία όπου ο αριθμός των ισάξιων/ισομερών αξιολογήσεων έχει οριστεί στο 5, και δεν υπάρχει περίπτωση μερικές αξιολογήσεις να γίνουν 4 φορές, άλλες 5 φορές και άλλες 6 φορές, αν το επίπεδο υπερκαταχώρησης γίνει ΕΝΑ (από ΜΗΔΕΝ που είναι η προεπιλογή), τότε η εργασία θα γίνει πιο ομαλά και οι διδασκόμενοι δε θα χρειαστεί να περιμένουν ώσπου (όλοι) οι άλλοι να καταθέσουν τη δουλειά τους.

The Over Allocation Level

This level determines whether the allocation of peer assessments to the class is balanced or not. Here the term "balanced" applies to the number of times each student submission is allocated for (peer) assessment. When the Over Allocation Level is set to ZERO, all the submissions are allocated the same number of times, that is, the allocation is balanced. When the Level is set to ONE then some of the submissions may be allocated once more than other allocations (and it follows from this that some of the submissions may be allocated once less than other allocations), that is the allocation is unbalanced. Similarly if the Level is set to TWO then a greater unbalance is allowed.

Ideally all peer assessments should be balanced. However, the disadvantage is that some students will not have their full quota of submissions to assess until AFTER the last student has submitted their work. When the Over Allocation Level is set to ONE, then most students will find that they have their full "quota" of submissions to assess and they do not have to wait for late submissions. Waiting for late submissions should be even rarer when the level is set to TWO.

So in a Workshop assignment where the number of peer assessments is set to 5, and there is no concerns that some of the submissions will be (peer) assessed 4 times, some 5 times and others 6 times, then the assignment will "flow" smoother and the students will not have to wait so long (if at all) for others to submit work if the Over Allocation Level is changed from its default value of ZERO and set to ONE.

Ταξινόμηση όλων των αρχείων βοήθειας